Om oss

Många är de som genom åren lärt sig köra bil på Berglunds Trafikskola i Kalmar. Det gör oss till den äldsta och mest etablerade skolan i Kalmar med omnejd. Det började 1925, då under namnet John Berglunds Bilskola. I snart 100 år har vi lotsat många fram till det hägrande körkortet. Från början utbildade vi mestadels på personbil, men idag kan vi även erbjuda dig utbildning på moped, utökad B (B96), tung släpvagn (BE) och personbil (B)

Med mångårig erfarenhet kombinerad med moderna utbildningsmetoder är vi övertygade om att du snabbt skall bli en säker förare, oavsett vilket fordon du väljer att lära dig köra. Upplev gemenskap och trivsel på vår skola. Berglunds Trafikskola i Kalmar präglas av professionalism, god service och personal i världsklass.

Petar

Ägare / Trafiklärare