Jobba hos oss!

Just nu söker vi en ny medarbetare på heltid. 2023-02-15

Trafikskolebranschen är rätt plats för dig som vill vara med och göra en betydelsefull skillnad för den enskilda individen. Du ska också ha viljan att utbilda hur man kör sparsamt för att minska påverkan på vårt redan sköra klimat.

Vår styrka är vår mångfald där alla är välkomna, oavsett vem du är! Vi skapar en arbetsmiljö där du kan vara dig själv varje dag och din röst blir hörd.

Idag har vi vårt drömteam som arbetar hos oss och det är vi mycket stolta över! Vi ser till att du får ditt arbetsschema som inte inkräktar på ditt egna liv och vi har generöst med vilopauser mellan lektioner, allt för ditt välmående. Är du genuin med ett brinnande intresse för att hjälpa andra människor att uppnå deras mål och har lätt att anpassa dig till gruppen du jobbar med är du hjärtligt välkommen med en spontanansökan om att jobba hos oss.

Mejl: info@berglundstrafikskola.se